Płatności

Jakie są dostępne sposoby płatności?

Emsky oferuje poniższe opcje płatności

  • Przelew tradycyjny
  • Przelewy24 (Blik,PayPal,MasterCard oraz inne)
  • Przesyłka za pobraniem

Dlaczego mam problem z płatnością online?

Brak przekierowania do systemu płatności może wynikać z błędu strony operatora płatności, używanej przeglądarki lub urządzenia elektronicznego. W przypadku nieudanej płatności Przelewy24 skontaktuj się z nami pod numerem tel. +48 503 560 664 (pn-pt 08:00 – 16:00) lub e-mail kontakt@emsky.pl

Czy aktualnie na stronie są dostępne kody rabatowe/promocyjne?

W celu uzyskania informacji o bieżących promocjach zachęcamy do śledzenia naszego Fanpage na Facebooku / Instagramie. Można również znależć kod promocyjny na stronie.

Zamówienia

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie należy złożyć logując się na naszej stronie lub bez założonego konta. Posiadamy również możliwość złożenia zamówienia poprzez infolinię – skontaktuj się z nami +48 503 560 664.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Na realizację zamówienia mamy 1-3 dni robocze.

Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia są anulowane automatycznie przez nasz system z powodu braku wpłaty w terminie (na wpłatę czekamy do 4 dni robocze) lub błędu w płatności (Przelewy24).

Produkty dodane do koszyka w momencie przejścia do finalizacji zamówienia przestały być dostępne. Dlaczego?

Prawdopodobnie produkt, który Cię interesował, cieszył się dużą popularnością. Jeżeli inny klient szybciej zrealizuje swoje zamówienie i dokona płatności , produkty nie będą dostępne dla osoby, która miała je w koszyku. Pamiętaj, że koszyk nie jest rezerwacją.

Dlaczego nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia na adres e-mail?

Jeśli zamówienie zostało złożone i przetworzone prawidłowo, powinnaś otrzymać automatyczne potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia, zalecamy skontaktować się bezpośrednio z nami +48 503 560 664, abyśmy mogli sprawdzić jego status. Możliwe, że zamówienie nie powiodło się, lub podany adres e-mail był niepoprawny.

Wysyłka i Dostawa

Z jakiego sposobu dostawy mogę skorzystać?

Naszymi partnerami logistycznymi są firmy: InPost paczkomat, DPD kurier.

  • InPost Paczkomaty 9,99 PLN (przy przedpłacie na konto)
  • Przesyłka Kurierska DPD 9,99 PLN (przy przedpłacie na konto)
  • Przesyłka Kurierska DPD – POBRANIOWA 16,90 PLN

Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Aktualnie nie prowadzimy akcji z możliwą darmową dostawą.

Istnieje możliwość nabycia darmowej dostawy przy pomocy kodów rabatowych, które pojawiają się na naszych social mediach.

Co zrobić jeżeli dostarczono uszkodzoną przesyłkę?

Sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych nieprawidłowości zalecamy odmowę przyjęcia – przesyłka wróci do naszego magazynu, gdzie przeprocesujemy zwrot.

Gdy dokonujesz odbioru z paczkomatu, należy skorzystać z przycisku „Mam uwagi do paczki” na ekranie paczkomatu i włożyć paczkę do skrytki. Następnie skontaktuj się z nami w celu ustalenia dalszych szczegółów.

Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia – prosimy o spisanie protokołu szkody. Protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji:

DPD https://www.dpd.com.pl/protokol

InPost https://inpost.pl/protokol

Kroki postępowania mogą się różnić w zależności od przewoźnika odpowiedzialnego za dostawę, niemniej jednak w każdym przypadku należy wykonać zdjęcia uszkodzonej paczki. Upewnij się, że na zdjęciach widać etykietę z numerem listu przewozowego.

Zdjęcia uszkodzonej paczki wraz z kopią protokołu szkody wyślij na adres:
emsky.reklamacje@gmail.com

Produkty

Produkty dodane do koszyka w momencie przejścia do finalizacji zamówienia przestały być dostępne. Dlaczego?

Prawdopodobnie produkt, który Cię interesował, cieszył się dużą popularnością. Jeżeli inny klient szybciej zrealizuje swoje zamówienie i dokona płatności , produkty nie będą dostępne dla osoby, która miała je w koszyku. Pamiętaj, że koszyk nie jest rezerwacją.

Dlaczego nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia na adres e-mail?

Jeśli zamówienie zostało złożone i przetworzone prawidłowo, powinnaś otrzymać automatyczne potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymałaś potwierdzenia zamówienia, zalecamy skontaktować się bezpośrednio z nami +48 503 560 664, abyśmy mogli sprawdzić jego status. Możliwe, że zamówienie nie powiodło się, lub podany adres e-mail był niepoprawny.

Co oznacza, że produkt jest w rozmiarze ONE SIZE?

Ubrania one size pojawiają się zazwyczaj w dwóch grupach.
Jedna z nich to ubrania i dodatki z elastycznych materiałów. W takim przypadku istnieje duża tolerancja rozmiaru (pasuje do „S”, jak i „XL”).
Druga grupa produktów, z metką onesize to modele luźne, oversize’owe, bez zaszewek modelujących.

Reklamacje

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz na naszej stronie formularz reklamacji do pdf zamieszonego na stronie

Zapakuj produkty i dołącz formularz reklamacyjny z numerem zamówienia oraz dokładny opis wady. Zachowaj potwierdzenie nadania paczki.

Opłaconą z góry paczkę wyślij na adres:

EMSKY
ul. Poznańska 140
87-100 Toruń

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania paczki.

Otrzymałam wadliwy lub pomylony produkt, co zrobić?

W przypadku stwierdzenia pomyłki produktu należy się z nami skontaktować droga e-mailową na adres reklamacje@emsky.pl w celu zgłoszenia reklamacji.

Wiadomość powinna zawierać:

  • Numer zamówienia, w którym znajdował się wadliwy produkt
  • Krótki opis wady reklamowanego produktu i zdjęcie, na którym widoczny jest produkt

Zwroty

Na jaki adres odesłać zwrot?

Link do formularza zwrotu

Plik do pobrania formularz zwrotu

Zwroty należy kierować na adres:

EMSKY
ul. Poznańska 140
87-100 Toruń

Z dopiskiem „ZWROT”

Kiedy otrzymam środki za zwrócony towar?

Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu.

Nie mam możliwości wydrukowania formularza zwrotu – co mam zrobić?

Wystarczy, że dołączysz do przesyłki ze zwrotem kartkę z numerem zamówienia. Dzięki temu zwrot zostanie sprawnie przeprocesowany.

Czy jest możliwa wymiana towaru?

W naszym sklepie nie prowadzimy wymian.